سوال جدید


هم اندیشان جوان

سلام:

به نظرتون زیباترین وزشت ترین حیوونا

چیان؟

پاسخ من:

زیباترین مورچه

زشت ترین کرکس



نظرات شما عزیزان:

taraneh
ساعت23:02---16 آبان 1391
چه روح خشنی داری .

خدایی چقدر فکر کردی تا کرکس رو پیدا کردی.

من درسته سنم به شماها نمی خوره ولی به کسی چه دوست دارم بیام نظر بدم.

من آهو رو خیلی دوست دارم. تازه از یه حیوونم خیلی بدم میاد اگه گفتی....

بمون تو خوماریپاسخ:بعدا بهت میگم که چرا کرکس


h
ساعت18:57---4 آبان 1391
azto
پاسخ:دوست عزیز منظورتونو متوجه نشدم؟


سپیده
ساعت19:03---25 مهر 1391
سوگل تو طوطی رو دوست داری؟
پاسخ:بله تا حدودی


سپیده
ساعت15:17---25 مهر 1391
اول از این که از کرکس متنفر متنفر متنفرم خیلی از کرکس بدم میاد
ولی من عاشق طوطی ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,ساعت 19:35 توسط سوگل | |


Power By: LoxBlog.Com